PDA

View Full Version : Football Manager Live

X-Stuff
28-06-2008, 00:25
Komt deze zomer uit.
www.footballmanagerlive.com (http://www.footballmanagerlive.com)

Ik ben benieuwd wat het gaat kosten :rolleyes:. Als het betaalbaar is dan ben ik verkocht.

Iemand wel eens Championship Manager of Football Manager gespeeld?

X-Stuff
14-08-2008, 12:42
Eindelijk! Na weken wachten heb ik een Beta invite ontvangen van Sega voor FMLive (Football Manager Live). De client is gedownload en geinstalleerd. Ik moet nog wel even geduld hebben. De nieuwe gameworld 20, Horton, wordt vrijdag middag geopend.

Wat informatie over FMLive:
Elke gameworld bevat 1000 teams.
Gebruikers kunnen eigen federaties starten (zoals de FIFA/UEFA/KNVB zeg maar) waar je als team bij kunt aansluiten. Dit kan voordelen hebben als verzekeringen tegen blessueres en tv-coverage inkomsten.
Gebruikers kunnen eigen competities starten.
Je kunt meerdere Squads aanmaken die andere competities kunnen joinen. (Reserve leauge bijvoorbeeld)Ik zal mijn overige bevindingen hier posten voor de eventueel geintresseerde. De team naam was snel bedacht uiteraard, Alea Iacta Est. Bij deze is die dus ook bezet :p

http://www.aieclan.eu/fmlive/images/fcaie.jpg

X-Stuff
19-05-2009, 17:11
Het heeft even geduurd, maar Alea Iacta Est is nu dan eindelijk gepromote.

Dit seizoen zijn we als eerste geeindigd in de WCA Championship (Weekend Casual Association) en hebben we de WCA Non-Premiership Cup gewonnen.

Volgend seizoen mag Alea Iacta Est dus schitteren in de hoogste divisie de WCA Premiership en door het winnen van de cup hebben we een plaats weten te bemachtigen in de UFFA Cup winners Cup (UFFA is de overkoepelende organistatie, zoals de FIFA/UEFA)

Newspeedy
19-05-2009, 17:14
Het heeft even geduurd, maar Alea Iacta Est is nu dan eindelijk gepromote.

Dit seizoen zijn we als eerste geeindigd in de WCA Championship (Weekend Casual Association) en hebben we de WCA Non-Premiership Cup gewonnen.

Volgend seizoen mag Alea Iacta Est dus schitteren in de hoogste divisie de WCA Premiership en door het winnen van de cup hebben we een plaats weten te bemachtigen in de UFFA Cup winners Cup (UFFA is de overkoepelende organistatie, zoals de FIFA/UEFA)

GRATS stuff