PDA

View Full Version : BF:BC2 PS3 Demo beschikbaar

X-Stuff
11-02-2010, 16:58
http://web-vassets.ea.com/Assets/Richmedia/Image/Billboard/bfbc2-billboard2_656x369.jpg

De demo van Battlefield: Bad Company 2 is vanaf vandaag beschikbaar voor PlayStation 3 en Xbox 360. Je kunt de demo downloaden op je console via PSN en XBL.

Maar we wachten natuurlijk op de PC versie :p

biljarken
11-02-2010, 20:52
wees daar maar zeker van hij is al besteld !!!

X-Stuff
12-02-2010, 11:50
EA Failure

Speel je de DEMO op de PS3 krijg je onderstaande email toegestuurd.

Welkom bij de bèta-versie van Battlefield: Bad Company 2!

Dacht eerst dat het een uitnodiging was voor de PC versie! Blijkbaar bedoelde ze gewoon de demo versie op de PS3. :( Nog even geduld dus.

BoHiCAAA
12-02-2010, 11:56
wees daar maar zeker van hij is al besteld !!!

Yup, same here!

Newspeedy
12-02-2010, 13:00
heb het nu een uurtje op de ps3 gespeeld, (demo versie) doet me niks, zegt me niks :confused:
hopelijk kan ik hem snel proberen op de pc.

ottentot
15-02-2010, 10:13
heb twee weken geleden die special edition besteld . zou normaal zo n een beta key moeten krijgen maar heb die nog steeds ni gekregen . zou die soms ni voor ons bedoeld zijn ?

X-Stuff
15-02-2010, 12:02
heb twee weken geleden die special edition besteld . zou normaal zo n een beta key moeten krijgen maar heb die nog steeds ni gekregen . zou die soms ni voor ons bedoeld zijn ?

Heb meer mensen horen zeggen dat ze geen Beta key hebben gekregen, terwijl dit vermeld stond in de webshop. Als ik de site check van BF dan is de lijst met "speciale aanbieders" die deze actie hebben veel en veel korter dan het aantal online shops dat ZEGT een Beta key te leveren.

ottentot
15-02-2010, 14:27
k heb een email gestuurd naar EA belgium en om uitleg gevraagd. ben eens benieuwd of ik die ook zal krijgen

X-Stuff
18-02-2010, 13:48
Ik heb een Beta-key ontvangen van de bf:bc2 site!

Newspeedy
19-02-2010, 01:16
Ik heb een Beta-key ontvangen van de bf:bc2 site!

Idem

X-Stuff
19-02-2010, 14:43
Aangezien ik geen ervaring had met BF:BC1 op de console was BF:BC2 onverwachts een totaal nieuwe ervaring. En dan vooral de gamemode RUSH van de PC beta. Je valt aan of je verdedigd twee objecten, als deze zijn vernietigd schuif je een stuk op in het speelveld. Het eerste uur liep ik voornamelijk rond als een kip zonder kop.

Dat begon met het onderscheid tussen friend or foe.

Friendly is blauw
Squad is groen
Enemy is rood

Klinkt logisch, maar als je kleuren'zwak' bent (net zoals 8% andere mannen, rood/groen probleem) is je Squad lastig van de Enemy te onderscheiden. Het gekozen rood zit te dichtbij het gekozen groen. Hopelijk wordt dit nog gefixed, blijkbaar hebben meer mensen hier over geklaagd.

Hierna begon de klus om de wapens onder controle te krijgen. Voor mijn gevoel mag hier nog wel wat getweaked worden, maar na een uur ging het al een stuk beter, mede dankzij de tips tijdens de 'killer cam'. Zoals: de light machine guns hebben veel last van accuracy wanneer je ermee loopt en de assault guns werken het best door te schieten met bursts.

Na uur begreep ik ook wat ik wanneer moest doen, de knoppen kreeg ik langzaam onder controlle en het Battlefield gevoel kwam terug naar boven. Ik weet niet of het zo goed gaat worden als BF2, maar het is het proberen waard.

Het geluid is trouwens stunning, grafisch is het prima, af en toe laten ze wat steekjes liggen op detail, maar daar in tegen kan alles zowat weer kapot.

Ow ja nog een tip. Het spotten zoals in BF2 werkt met de toest 'Q'. Je ziet alleen geen interactie op je scherm zoals met BF2 en je moet beter mikken.

ottentot
22-02-2010, 19:54
k heb hem ook gekregen .
zullen hem eens proberen

ottentot
01-03-2010, 21:58
nog drie dagen en t is zover . kunnen we mss terug aan onze pc gaan plakken .
den beta was ni slecht ,beloofd voor de rest ?

biljarken
09-03-2010, 11:36
heb hem vandaag even online gespeeld en ik vind het een zeer leuk game.
ook de single player is fun om te spelen .

X-Stuff
09-03-2010, 15:17
heb hem vandaag even online gespeeld en ik vind het een zeer leuk game.
ook de single player is fun om te spelen .

heb alleen nog de singleplayer gespeeld, graphics om te smullen, gameplay voelt goed

ottentot
10-03-2010, 20:58
ben eindelijk na vijf dagen op de multi player geraakt .
al eventjes gespeeld echt machtig da spel .
goeie grafieks tof om spelen .

mijn eerste in druk is toppie .

biljarken
11-03-2010, 15:22
ik kan alle mappen spelen uitgenomen de conquest mappen.
daar wil hij ni op inloggen.
ik krijg telkens de mededeling dat hij geen connectie van internet heeft.
terwijl da op al die andere mappen geen probleem is.

X-Stuff
12-03-2010, 08:51
Kan zover alles online spelen, alleen de server browser is nogal traag. Wel vreemd dat alleen conquest niet werkt. Heb wel pas maar 1 conquest map gespeeld.

Mijn ingame is X.Stuff (X punt Stuff)

X-Stuff is mijn beta account blijkbaar en die heb ik per ongeluk op verkeerde account geregistreerd :( Wat is jullie ingame?

BoHiCAAA
12-03-2010, 14:05
Gisterenavodn voor de 2e keer gespeeld en wat kunnen teamen met X.Stuff.
Moesten we met 4 of 5 samen in squad geraken zouden we zoals vroeger nog wel eens hard kunnen rulen:).

ingame: BoHiCAAA

biljarken
13-03-2010, 12:29
ingame biljarken

X-Stuff
13-03-2010, 15:44
kep hem alleen nog niet aan de praat kunnen krijgen die friend list

ottentot
14-03-2010, 09:28
zoals altijd , ottentot